"Volem posicionar el territori com a referent en productes de proximitat, desenvolupament sostenible i turisme"

23/03/2022
Biosphere Reserve
Reunió de la comissió executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre

La Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre, celebrada avui, avala la diagnosi, l'estratègia i les accions del pla estratègic de comunicació de la marca Reserva de la Biosfera (RdB).


El pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera contribueix a l'impuls del projecte, perquè "marca un punt d'inflexió que permetrà augmentar la notorietat de la marca dins i fora del territori, i generarà valor afegit als productes i serveis de les Terres de l'Ebre" – ha explicat el delegat del Govern, Albert Salvadó. En aquest sentit, el pla estratègic de comunicació es basa en quatre línies estratègiques, que inclouen accions diverses que s'aniran implementant:
• Fer pedagogia de la Reserva de la Biosfera. Accions de comunicació per explicar què és i quins beneficis comporta la marca
• Generar sentiment d'orgull de pertinença al territori. Accions de comunicació amb els actors socioeconòmics del territori per donar valor als productes i serveis
• Donar visibilitat a la Reserva de la Biosfera. Accions perquè la marca estigue present a tot el territori.
• Implicar al sector productiu i turístic. Accions de comunicació i de promoció de les empreses adherides, com a referents de qualitat, de sostenibilitat i de compromís.


L'objectiu del pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera és que la marca esdevingue una oportunitat de territori per generar dinamisme socioeconòmic, "volem posicionar el territori com a referent en productes de proximitat, desenvolupament sostenible i turisme; augmentar la notorietat de la marca i generar reputació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre" – ha destacat el president del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre (COPATE) i president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura


El pla estratègic de comunicació, finançat pel departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha estat elaborat per l'empresa Undatia Comunicació i ja disposa d'un calendari de priorització d'accions.